אודות המפרסמים - TopMembers Magazine

קנדה ישראל


אודות פרויקט אחד העם:
בפינה השקטה של לב תל אביב, ברחוב אחד העם 13, המקביל לרח´רוטשילד, יוזמת קנדה ישראל בניין יוקרתי וייחודי עם שאיפות גבוהות במיוחד.תמהיל הדירות רחב במיוחד, החל מ- 2 חדרים, דרך 3, 4, פנטהאוזים ודירות גן.  לחזית הבניין מראה ייחודי בנוף המקומי העשוי מחללים משתנים ומתפקד כמעין עור שני חי לבניין.

אודות קבוצת קנדה ישראל:
קבוצת ישראל קנדה עוסקת באיתור, ייזום והשבחת נכסים. ישראל קנדה בבעלות ברק רוזן ואסף טוכמאיר מונעת לפי אסטרטגיה ברורה המכונה Better & Different בכל פרויקט, בכל תכנון, בכל היבט של מערך שירות הלקוחות שואפת הקבוצה להביט מעבר לפיסת הקרקע, מעבר לתכניות, ולראות בחזונה תמונה שלמה הכוללת את איכות החיים שיעניק כל פרויקט עם השלמתו.

במשך שני עשורים משקיעה קבוצת ישראל קנדה בפרויקטי נדל"ן נבחרים בארץ ובעולם, ומעניקה למשקיעיה הנאמנים מבחר רחב של אלטרנטיבות ייחודיות להשקעות מניבות. אסטרטגיית ההשקעה של הקבוצה פותחה ושוכללה עם השנים, ותמציתה הבנת המגמות הקיימות בשוק, הערכת המגמות העתידיות, זיהוי פוטנציאל והשקעה חכמה. בבעלות הקבוצה נכסים נרחבים במיקומים אסטרטגיים בישראל ואירופה: מפרויקטים יוקרתיים למגורים, דרך נכסים מסחריים, ועד אלפי דונמים של שטחים מובחרים במיקומים ייחודיים על פני הגלובוס. איתנות הקבוצה, המוניטין שצברה, ניסיונה והיקפי פעילותה מבססים את מעמדה כקבוצת נדל"ן מובילה.


אסתי לאודר


המותג אסתי לאודר נוסד בשנת 1946 על ידי אסתי לאודר ובעלה ג'וזף בעיר ניו יורק.

אסתי לאודר האמינה שכל אישה יכולה להיות יפה והייתה פורצת דרך בגישתה המקורית לשיווק וקידום מוצריה. עד מהרה נכנסה לפעילות בכל חנויות הכלבו המרכזית בניו יורק ואחריה ברחבי ארה"ב. בתחילת שנות ה- 60 החלה התרחבות המותג לאירופה. עם השנים השיקה אסתי לאודר מספר מוצרים שהפכו ל"מוצרי עד", סמלים ממש- כגון הסרום Advanced Night Repair.

מותג אסתי לאודר חרט על דגלו את ערכי החדשנות, הטכנולוגיה המתקדמת, האופנתיות והמורשת. המותג מתחייב להעניק ללקוחות את המוצרים ברמה המתקדמת ביותר שיאפשרו להן להיות יפות ומטופחות בכל גיל ומצב עור.

המותג פועל בישראל בחנויות נבחרות ברשתות הקמעונאיות: סופר-פארם, ניו-פארם, משביר ואפריל ומספר פרפומריות פרטיות  חנות אונליין וחנות דגל בקניון איילון.


בובי בראון


בבובי בראון אנחנו רואים יופי. אנחנו רואים בטחון עצמי, מאמינים שאישה הינה היפה ביותר כאשר היא נראית טבעית ומרגישה עצמה. את צריכה רק כמה דקות, את הכלים הנכונים וכמה טיפים במיוחד עבורך. הסוד ליופי הוא פשוט: היי מי שאת.

מתוך התובנה שהמוצרים הקיימים בשוק יוצרים מראה מלאכותי ולא מאפשרים  ליצור מראה טבעי-"ללא איפור" – נולד מותג האיפור והטיפוח היוקרתי.

המותג נוסד בשנת 1991, והשיק עשרה שפתונים בגוונים טבעיים אשר הושקו ב"בברגדורף גודמן" ניו יורק, תחת השם "השפתון החיוני של בובי בראון". הציפייה הייתה למכור 100 בחודש, אך כולם נמכרו ביום הראשון!

המסר היה ברור: נשים רוצות איפור שהוא טבעי, מחמיא ולביש.

השמועה התפשטה במהרה. הגישה הייחודית של בובי בראון לקוסמטיקה הייתה מתנה שלה המתינו זמן רב נשים שרצו מראה טבעי יותר.

המגוון התרחב מעבר לשפתונים. המייק-אפים של בובי היו עם בסיס צהוב, לא ורוד, ויצרו מהפכה באיפור הפנים כפי שאנו מכירות אותו היום. מהר מאוד המותג הוכיח שהוא מתמחה בפיתוח צבעים  טבעיים וניטרליים כמו גם בגוונים בוהקים ועזים.

סניפי בובי בראון בארץ:

קניון רמת אביב | 03-6054438

גרנד קניון, חיפה | 04-6442075

קניון הקריון, קריית ביאליק | 04-6398729

פארק הקרח, אילת | 08-6724872

מתחם ביג פאשן, אשדוד | 08-6580300

הקניון הגדול, פתח תקווה | 03-6518060

קניון הזהב, ראשון לציון | 03-5744642

קניון שבעת הכוכבים, הרצליה | 09-7486053

TLV Fashion Mall | 03-9379420

קניון עופר רחובות | 08-6577847

מתחם פופ-אפ בקניון עזריאלי תל אביב | 050-8881436


RENBY


רנבי הינו מותג מוביל בארץ בתחום הוילונות והטקסטיל לעיצוב הבית. הדרך לעיצוב השלם של הבית עוברת ברנבי, שמייבאת, מייצרת ומשווקת וילונות, בדי ריפוד ומוצרים משלימים להלבשת הבית ומהווה מזה שנים סמל של אופנה, איכות ויוקרה.

רנבי היא חברה משפחתית שנוסדה בשנת 1982. ייחודיותה היא בחירה דקדקנית של קולקציות ופריטי עיצוב המאופיינים בטעם מגובש, ייחודי ואלגנטי. הבעלים, האחים בני מורן, סולנג' הנדלר ודליה טופל, בוחרים ומביאים לרנבי את הבשורות החמות והעדכניות ביותר של מיטב מעצבי אירופה.

בשנים האחרונות נכנסה החברה גם לפעילות בינלאומית והיא מבצעת פרויקטים רבים ברחבי העולם.

מחלקה מיוחדת מציעה שרות לאדריכלים ומעצבי פנים ועומדת לרשות לקוחותיהם הפרטיים והמוסדיים.

אנשי המכירות של רנבי הם מעצבי פנים מקצועיים שישמחו ללוות את הלקוח בייעוץ, בחשיבה משותפת ובמציאת הפתרונות המתאימים ביותר לצרכיהם.

בבעלותה של רנבי ארבע חנויות: חנות הדגל בשכונת פלורנטין בתל אביב, בה שלוש קומות של מבחר בדים, שטיחים, פרטי עיצוב ודקורציה, מתפרת הוט קוטור פרטית וייחודית מסוגה ומשרדי ההנהלה, חנות בוטיק בכיכר המדינה, המציעה שתי קומות של מגוון מותגים יוקרתיים בינלאומיים בתחום הטקסטיל והמוצרים המשלימים לבית, חנות המתנות RENBY GIFT SHOP בכיכר המדינה וחנות שטיחים ברחוב ידידיה פרנקל בתל אביב.

=========================

כתובתינו: בית רנבי, הרצל 80 תל אביב

רנבי כיכר המדינה, ה'באייר 30, תל אביב

לשירותכם בכל עת:

מחלקת אדריכלים 4550815 – 054

מחלקת פרויקטים וסיטונאי 4550828 – 054

מחלקת תצוגה 5133033 – 03

מחלקת שירות לקוחות 4550826 – 054

מחלקת הנהלה 5133000 – 03


קליניק


מתי הושק המותג קליניק?

המותג קליניק נולד בשנת 1968 ובעוד כשנתיים הוא יחגוג יום הלדת 50!

המותג המהפכני נוצר כשידוך בין חברת אסתי לאודר, עורכת המגזין Vogue  קרול פיליפס והדרמטולוג המוערך ד"ר נורמן אורנטרייך.

כיום נמכרים מוצרי קליניק בלמעלה מ- 135 מדיניות ובכ- 17,000 נקודות מכירה.

במה קליניק שונה ממותגים אחרים? מה הופך אותה למותג ייחודי?

קליניק הוא המותג הראשון שנוצר ע"י דרמטולוגים, נבחן לאלרגיה וכל מוצריו 100% נטולי בושם.

מוצרי הטיפוח של קליניק מותאמים אישית לכל סוג עור.

קליניק סייעה למיליוני נשים וגברים להשיג עור נפלא ובו בעת לענות על צרכים ודאגות ייחודיים כמו קמטים וקמטוטים, שינויי גוון ואקנה. קליניק שומרת על המורשת שלה ע"י כך שמקפידה להישאר בחוד החנית של מחקרים מדעיים בתחומי הביולוגיה של העור – כדי להביא ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר האפשריים.

מה המשמעות של 100% נבחן לאלרגיה ונטול בושם?

כל מוצרי קליניק נבחנו לאלרגיה. הכוונה היא שכל המוצרים, עוד בשלבי הפיתוח שלהם, נבחנים קלינית ע"י ארגון מחקר רפואי תחת פיקוח של דרמטולוגים. כל מוצר נבדק על כ- 600 איש בדיקות חוזרות ובסך הכל 7,200 בדיקות של כל מוצר. אם נדגם בקבוצת המחקר מראה תגובה אלרגית, המוצר אינו משוחרר לייצור. בנוסף, מאחר ובושם הוא הגורם הנפוץ ביותר לרגישות ולתגובה אלרגית, מוצרי קליניק הם 100% נטולי בושם.

מיהי הלקוחה של קליניק?

מאחר וקליניק מבוססת על טיפוח עור וקוסמטיקה מותאמים אישית, הלקוחה היא כל אישה המחפשת אחר עור נפלא. במיוחד בשל העובדה שהמוצרים נבחנים לאלרגיה והם 100% נטולי בושם, נשים עם עור רגיש אוהבות אותם במיוחד.

מהי שיטת שלושת השלבים של קליניק?

אבן היסוד של המותג הייתה ונשארה שיטת שלושת השלבים: משטר יומי של ניקוי, הסרה ולחות. השיטה מותאמת לסוגי עור יבש, שמן או מעורב ומתוכננת כדי לסייע לכל סוגי העור להשיג מראה עור זוהר.

שיטת שלושת השלבים מורכבת מסבון ניקוי, מי הסרה וממוצר הלחות הנמכר ביותר בעולם


מוסקונה


סניף תל אביב -מרפאות מוסקונה

בשנת 2014 עברנו למרפאתנו החדשה ברמת אביב, בבנין הצמוד לקניון רמת אביב (קומה מעל המרפאה הקודמת). המרפאה החדשה נבנתה בסטנדרטיים שלא נראו לפני כן בישראל. כמו כן, המרפאה תוכננה בכדי לענות לצרכים של הלקוחות, בין היתר להעניק דיסקרטיות מירבית. כמו כן, תוכננה כניסה צדדית לסלבס ואנשים מיוחדים.

סניף חיפה מרפאות מוסקונה

המרפאה שוכנת על הר הכרמל, קרוב למרכז חורב וקרוב לציר מוריה ברחוב שדרות סיני. המרפאה הקיימת שנים רבות, עברה שיפוץ קוסמטי מקיף לפני מספר שנים. המרפאה חמה ומשפחתית. מצד ימין של הרחוב החניה חופשית ומצד שמאל (כחול לבן) צריך תו חניה.

סניף אשדוד מרפאות מוסקונה

אנחנו גאים להציג את הסניף השלישי שלנו, סניף דרום בעיר אשדוד.

פתחנו את המרפאת בוטיק אשדוד על מנת להקל על קהל לקוחותינו מהדרום תוך שמירה על סטנדרטים וערכים גבוהים כפי שאתם רגילים ומצפים ממותג מוסקונה.

נשמח לשרתכם בנאמנות, מחכים לכם בסניף החדש


מגדל בראשית בבלי


44 קומות של רף חדש במושג מגורי היוקרה בישראל, ממוקם באחת השכונות המבוקשות בתל אביב.

מגדל בראשית מהווה קפיצת מדרגה בסטנדרטים המוכרים של מגורי היוקרה בישראל ומציב רף חדש למושגים כמו פרפקציוניזם, חדשנות וייחודיות. במגדל תוכלו למצוא איכות שניכרת עד הפרט האחרון – בתכנון ובביצוע של מוצר שהוא לא פחות ממושלם

מגדל בראשית הוא מגדל שכולו חווית מגורים בלתי מתפשרת המשלבת את המיקום המושלם, באחת השכונות הנחשקות והיוקרתיות של תל אביב, עם סטנדרט המגורים היוקרתי ביותר שניתן לדמיין. צמוד לפארק רחב ידיים המהווה המשך לפארק הירקון הסמוך, קרבה לכיכר המדינה, מוקף בחנויות הבוטיק הנחשבות והיוקרתיות ביותר של צפון תל אביב.

יזם: משפחת כוזהינוף, בעלי "יהלומי בראשית"

משרד האדריכלים יסקי, מור, סיון אדריכלים


אימפרס

רשת אימפרס פרוסה על פני 15 חנויות דגל מרכזיות ברחבי הארץ המתאימות לכל כיס, ומציעה לכם פנייה ישירה אל חנות היבואן, שמבטיחה חדשנות, מקוריות, ללא פערי תיווך ובעיקר הימנעות ממוצרים משומשים.

"כיבואנים בלעדיים אנו מציעים לכם, גישה אל "רולטיים"

יבואנית השעונים הגדולה ביותר בישראל, המייבאת מותגי יוקרה, אופנה, ספורט, אלגנטי, קלאסי ואספנות.

Products

BREGUET, BLANCPAIN, HUBLOT, OMEGA, LONGINES, TISSOT, CK, GUCCI, KENNETH COLE, ANNE KLEIN, HAMILTON, OBAKU, ORIS, D1 MILANO


מד קרוזס


האניות שלנו שטות לכל מקום בעולם, לא תאמינו באילו מקומות תבלו ואיזה תרבויות תכירו: ים תיכון והפיורדים הנורבגיים המרהיבים ביופיים, האיים הבריטיים, חופי מרוקו והאיים הקנרים, הקריביים האקזוטיים, מקסיקו התוססת, יפן המרתקת והמזרח הרחוק, אוסטרליה וניו זילנד, דרום אמריקה הססגונית, אלסקה הפראית ואפילו אנטארקטיקה. העולם נעשה נגיש מתמיד. בכל יעד תוכלו לטייל באופן עצמאי או להצטרף למגוון הסיורים המודרכים המוצעים ע"י חברת השיט.

חופשת שיט היא פשוט קלאב נופש צף בו הכול כלול ומתאים לכולם. האניות ישיטו אתכם מיעד קסום אחד ליעד נפלא אחר, ללא צורך באמצעי תחבורה או בנשיאת מטען אישי ממקום למקום, והכל תוך נוחות וביטחון מקסימאליים ונגישות לכל אדם ובמחיר אטרקטיבי במיוחד בהשוואה לחופשה יבשתית.

תחום שיט התענוגות זוכה למידת שביעות הרצון ולשיעור הלקוחות החוזרים הגבוהים ביותר בענף התיירות. לכן, נבנות עוד ועוד אניות המציעות חידושים ותוספות בכדי לארח עוד ועוד נופשים, בין שהם חוזרים ובין שחדשים.

אז למה אתם מחכים? פנו עוד היום לסוכן הנסיעות או למוקד ההזמנות של מד קרוזס בטלפון  3323*


חזי בנק


חזי בנק מקבוצת חמת היא החברה המובילה בישראל המציעה פתרונות עיצוב, ריהוט וחיפוי לכלל הבית והגינה. החברה, שהוקמה בשנת 1967 על ידי איש העסקים חזי בנק, מקבצת תחת קורת גג אחת את מותגי העיצוב האירופאים המובילים בעולם. אולם התצוגה הראשי משתרע על פני 3500 מ"ר במתחם העיצוב Design Center ברמת-גן, האולם חולק לעשרות חדרים מרוהטים ומאובזרים בעיצובי HeziBank : חיפויים, מראות, תאורה, טקסטיל, ריהוט אבזור וסטיילינג משלים.


לקסוס


בשנת 1983, זימן אייג'י טויודה, מנכ"ל טויוטה מוטורס העולמית דאז, את מנהלי החברה לפגישה חשאית והציג בפניהם את השאלה: "האם ביכולתנו לייצר את רכב היוקרה הטוב ביותר בעולם?", שאלה זו היוותה את יריית הפתיחה לתהליך פיתוח בן שש שנים אשר נשמר תחת מעטה סודיות מוחלט. הפרויקט הסודי זכה לשם F1, כאשר האות F מייצגת את המילה "Flagship" ("ספינת דגל") והספרה 1 את שאיפת המותג להוביל את תחום רכבי היוקרה בעולם.

התוצאה של המהלך הייתה הולדתו של המותג לקסוס, שהחזון שלו הוא "The Pursuit of Perfection" ("המרדף אחרי השלמות") הוגשם עם הצגת הדגם הראשון, LS 400, בשנת 1989. הרכב זכה לביקורות נלהבות, ותוך זמן קצר הפך לקסוס למותג רכבי היוקרה מס' 1 בארצות הברית, הן בסקרי דעת קהל והן בסקרי אמינות, כשהוא עוקף מותגי רכב חזקים ובעלי שם.

ב- 2006 הגיע המותג לקסוס לישראל, והביא לשוק הישראלי מוצר מעולה ושירות יוצא דופן.

רכבי לקסוס מתאפיינים בחדשנות טכנולוגית, עיצוב, נוחות, אמינות ושמירה על ערך, כשהשירות הוא חלק בלתי נפרד מן המוצר- מרכיב חשוב בפילוסופיית החברה וב DNA שלה המוגדר כערך בפני עצמו, להבדיל מאמצעי להגשמת מטרה. מאז ועד היום ממשיך המותג להתפתח ולהתחזק בזכות המחויבות הבלתי מתפשרת של לקסוס ליצירת רכב מעולה, מתן שירות יוצא דופן ונאמנות לערכי היסוד של החברה.

Send this to a friend